Acubiz gør det nemmere at holde styr på jeres kørselsregnskab

Bruger medarbejderne meget tid på vejene, så kan det blive besværligt og uoverskueligt at holde styr virksomhedens kørselsregnskab. Derfor har Acubiz udviklet en løsning, som gør det nemmere at få registreret de kørte kilometer. Hele processen bliver automatiseret ved at bruge deres app, som har en indbygget GPS der registrere den rute der bliver kørt. Da Google Maps er koblet til systemet, så er det også nemt at foretage registreringen manuelt. Ligeså snart ruten er blevet uploadet, så sendes det videre til deres expense management system. Så slipper man for en masse beregninger i Excel – og gør det altså nemmere både for bogholderiet og medarbejderne der kører bilen.

Kan blive dyrt for både virksomhed og medarbejder

Det er vigtigt at man får lavet kørselsregnskabet ordentligt, fordi det er det der skal sørge for at medarbejderne får det rette beløb tilbage – ikke for meget, ikke for lidt. Hvis ikke det bliver gjort rigtigt, så kan det altså både blive dyrt for virksomheden og den enkelt medarbejder. Derudover vil man også kunne spare på det tidsforbrug der hører med.

Der er også nogen skattemæssige regler, når det kommer til virksomheders kørselsregnskab. Disse vil man kunne være sikker på bliver overholdt med Acubiz’ løsning. Derudover er det vigtigt at man kan bevise, at der bliver lavet kontrol over medarbejdernes kørsel.

Kobles sammen med expense management system

Hvis man vælger at tage brug af Acubiz’ kørselsregnskab, så vil det blive koblet sammen med deres expense management system. Det er altså en del af en større løsning, som skal være med til at holde styre på alle udgifter man som virksomhed oplever. Det kan blandt andet være medarbejderudlæg og rejseafregning. Det betyder, at man ikke bare vil kunne spare på sit kørselsregnskab, men også andre former for udgifter.

Man kan læse mere om deres løsninger til håndtering af udgifter, heriblandt kørselsregnskab, inde på deres hjemmeside. De er blandt de førende inde for denne branche med mange års erfaring.